Vi åpner Motor-arkivet:

Motor fra
2000-tallet

I løpet av dette århundrets første tiår passerte vi et samlet bilsalg på over 1.000.000 biler.

Og som i tiåret før var det Volkswagen Golf vi helst kjøpte. En ny Golf-modell (femte generasjon) kom på veien i 2003, og Motor rapporterte om det forestående slaget i Golf-klassen. Men riktig spennende ble det altså ikke i salgskampen…

Det ble heller ikke noe helt konkret av bilen som var på førstesiden i mars 2004: Volvos nye kvinnebil.

«Her er Volvos nye konseptbil - skapt av kvinner - for selvstendige kvinner. Bilen har knapt nok plass til barn. (...) Konseptbilen Your Concept Car (YCC) er en bil for kvinner i farta - med mye penger. Litt slik du ser de fire kvinnene i den populære TV-serien Sex & Singelliv.»

For å lese denne saken må du være medlem i NAF

Bruk samme epostadresse og passord som når du logger inn på NAF.no.

Bli NAF-medlem her

Bli medlem